BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

UNIVERSITY OF PUTRA MALAYSIA

Saturday, July 16, 2011

Accident!!

Assalamualaikum pembuka bual bicara,

walaupun mulut x berkata, hati tetap berkata...

hari ini mungkin kurang bernasib baik bg family saya...

kemalangan yang tak di jangka berulang untuk kali yang ke-2...

untuk pengetahuan, kereta abah tu baru keluar bengkel bulan 3,, bulan di mana abah menamatkan karier nya sebagai pendidik.

apa yang di duka kan apabila,, belum sampai berapa bulan pun, kire bulan ni bulan 7, so, 3 bulan lebih...kereta tu dah di baik pulih,, kemudian kemalangan lagi...

untuk maklumat lanjut,










ni lah rupa...

dilanggar dari belakang...agak2 makhluk ape yang langgar?
alien? transformer? trelar? mitsubishi? evo? maybe cicak...

hahaha..gelak je la...

dengan motosikal bernombor plat JMK 2#### : Jenis Yamaha FZ 150

huhu...

semoga semuanya ok je..
doakn ye~
terima kasih...

4 comments:

Ahmad Yasir said...

hope, x berulang lagi.... =(

kumbang desa said...

oo...bru leh...huhu

kumbang desa said...

oo,,baru ade kt cni...

Nursyuhada Md. Anuar said...

truk gop nmpak..alhamdulillah,suma ok..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...