BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

UNIVERSITY OF PUTRA MALAYSIA

Wednesday, July 13, 2011

Malaysia vs Arsenal menyebabkan frustrated!




Assalamualaikum,,


semalam merupakan hari perlawanan antara pasukan kebangsaan dengan kelab gergasi arsenal,,
sesal x sudah la pergi kedai mamak,, hajat nak tengok bola bersama rakan,, tunggu punya tunggu tiada siaran langsung,, mana tak frust...

bile sampai rumah, ummi kata x berbaloi pun kalau tengok sebab kalah 4-0...

balik2 rumah terus on9,, cari live streaming...

tapi menyakitkan hati yang amat.....

siarannya terlalu kerap sangkut...

xpela,, nak hempap2 laptop ni pun bukan salah laptop ni,,

tengok jugak la sikit2,, anyway...

kalah menang tu adat permainan...

semua nak menang,, mana ada yang nak kalah kan..

harap-harap perlawanan seterusnya dengan liverpool ada live,,

perlawanan dengan liverpool hari sabtu ni,,

kalau di tanya pasukan pilihan??

sudah tentu saya akan jawap :

Saya tetap pilih Malaysia,, sebab saya ada baju Malaysia, xde baju liverpool..





perlawanan dengan chelsea pula 23 julai,, urm...sabar2...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...