BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

UNIVERSITY OF PUTRA MALAYSIA

Thursday, April 7, 2011

Perhatian : Tambah Gadjet Music

Assalamualaikum, 

Saja je la kan nak bagi tau yang sy dah letak gadjet baru kat sini..
So, lepas ni anda boleh la layan..kalau x nak layan pun buat x reti ja la ea...=)

kat mana?? ada ja kat belah kanan tu...


Gadjet ni saya dapat hasil dari geledah kat internet...
Playlist tuk music box ni main letak ja...
mungkin ada penambahan lagu dari semasa ke semasa..

pada sesiapa yg nak request letak lagu dlm playlist ni pun boleh...

juz request kat ruangan chat...itu pun kalau ade la ye..


so, senyum lah ye...senyuman anda begitu berharga...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...