BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

UNIVERSITY OF PUTRA MALAYSIA

Saturday, February 27, 2010

.:1st time sampai:.

~ hazmi, syukri, syufaat, subaidi, yasir~

Assalamualaikum kepada semua sidang pembaca sekalian. Pertamanya dan selama-lamanya marilah kita merafakkan syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana dengan izin limpah dan rahmat-Nya kita masih lagi di beri peluang untuk berubudiah kepada Allah s.w.t.

Pada mulanya kami merancang untuk pergi ke Bukit Jalil pada waktu pagi. Memandangkan terdapat beberapa perkara yang tidak dapat di elakkan. Kami bertolak dari kolej petang. Saya ingatkan jauh sangat dari upm ke bukit jalil. Tak jauh mana pun. Alhamdulillah perjalanan kami selamat.

1st time sampai kt bukit jalil. Nmpak stadium dari luar tak berpeluang masuk stadium. Teringin jugak nak masuk. Pengalaman kami masuk rumah hantu. Kami kecewa. Dah la tiket nak masuk RM 2. Kami fikirkan seram lah sangat. Masuk je gelap sekeliling sampai jalan pun x nampak hanya ada sedikit cahaya. Punyalah rapat2 kami jalan supaya tak terpisah. terlalu menyakitkan hati. Langsung x ada yang menyeramkan. Just jalan tempat gelap. lepas tu sampai2 je dah sampai pintu keluar. hurmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...