BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

UNIVERSITY OF PUTRA MALAYSIA

Wednesday, April 27, 2011

Paper seterusnYa! Yeahhh!!!


Semangat betul dah bila tengok Gambar nih...ngeh3.. ^,^
yela kan exam belum abes lagi...

kalau boleh nak teruskan semngat final...ecewah... 

kadar kesukaran sem ni ala-ala 'medium' nak jawap la..
redha je la...
memang la...mana ada benda yang senang...

hmm..ape pun gudluck untuk siapa yang tengah exam jugak...

saya baru lepas 3 paper...ada banyak lagi paper ni...
3 paper lagi..nampak je sikit...
wal hal banyak lagi...adeh =_="

tak perlu kata apa-apa..Senyum =)

tak perlu kata apa-apa... Study!!!!!!

p/s : exam belum abes....jadi kekalkan lah semngat tu ye semua... go go go..

Opppppsss....jap jap jap...

sebelum terlupa.....


BARCA menang lah malam tadi...Yeaaahhhhh!!! memang terbaik...

bertambah naik meninggi lah semangat saya nih...hehe...




P/s kali kedua : semester ini harus Bagus!! 

bagus macam mana...



ini macam lah...!! =P


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...